Alkohol – Znaj Ryzyko

Kampania „Alkohol – Znaj Ryzyko” ma na celu obalenie mitów społecznych utrudniających identyfikację z chorobą alkoholową, zaprezentowanie uzależnienia od alkoholu jako choroby demokratycznej, na którą może cierpieć każdy – bez względu na płeć, pozycję społeczną czy zajmowane stanowisko, przybliżenie konsekwencji choroby oraz profesjonalnych form pomocy, grup wsparcia i nieodpłatnej oferty pomocowej warszawskich organizacji pozarządowych.

 

W ramach kampanii „Alkohol – Znaj Ryzyko” Fundacja Studio Psychologii Zdrowia wyprodukowała 12 filmów, z udziałem uznanych psychoterapeutów, psychologów i psychiatrów. Akcję wsparł także Lech Dyblik, polski aktor, który ponad 26 lat temu rozpoczął własną terapię odwykową.


ZOBACZ ZWIASTUN KAMPANII!

Wszystkie filmy powstałe w ramach kampanii są dostępne na naszym kanale YouTube!

Kampania powstała dzięki współfinansowaniu ze środków m.st. Warszawy.
Patronem medialnym kampanii jest portal warszawa.ngo.pl.

Siłą powstałych filmów są świetni terapeuci uzależnień, ale też aktorzy odtwarzający główne role.
Filmy powstały dzięki współpracy z warszawskim Studiem Kameralnym.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *